Sure sitroner på din veg. Og andre slags folk...

                                          Bildet er lånt av: no.girl-talk.info


SURE SITRONER PÅ DIN VEG....

Jeg er så glad når livet gir meg sure sitroner..høres litt sprøtt ut men når alt kommer til alt så er det faktisk bra..Det vil alltid finnes sitroner..Og disse livets sitroner kommer listende inni frukt-hagen uten forvarsel..Har du blitt mentalt "befrukta" av en sur sitron noen gang? Skikkelig nedtur.. og før du vet ordet av det så forsurer de hele hverdagen din..hvis du lar dem det, ja...

Jeg lærer noe nytt om meg sjøl hver gang de dukker opp jeg.. det kan være sitron-hendelser/nedturer og det kan være sitron-mennesker.. sånne uten sosiale antenner.. og disse sitronene dukker opp fordi de skal utvikle deg..de minner deg på at du må stoppe litt og fokusere og forstå at du må skifte retning..fordi den vegen du går akkurat nå er feil for deg..eller reaksjonsmønsteret ditt er feil..

Det er kanskje en veg du alltid har gått dette, når ting blir vanskelig i livet?.. og fordi det er trygt og velkjent så fortsetter du å gå den vegen og reagerer på samme måte hver gang du møter motstand og utfordringer..Men da får du jo ikke noe annet ut av livet enn det du alltid har fått ikke sant? På stedet hvil liksom...

Jeg syns sitroner er helt ok jeg..sjøl om jeg er allergisk mot sitrusfrukter..jeg får faktisk migrene av de.. Men man trenger jo ikke å fråtse i dem, man trenger ikke smake en eneste liten bit engang..Jeg tar dem med i badekaret jeg og drukner de i varmt vann og badesalt pluss litt eteriske oljer av deilig lavendel..

Og mens stearinlys og deilige dufter ispedt en ørliten dose av sur sitronduft, riktignok halv-kvalt av lavendel, sprer seg i rommet, så senker jeg min barmfagre kropp nedi vannet og nyter det hele mens jeg finner roen og kjærligheten til meg selv og tenker nye veger å gå..nye måter å reagere på..og på alle de gode ting jeg har i livet mitt..og vips så er sitronlukta borte 😊 Positive thoughts ❤

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det vakre i døden

Bruk magefølelsen...

Livets eksamen har lurespørsmål..